Sylwetka

Jak prowadzimy TRENINGI?

Zaczynamy jak zwykle od poszukiwań….. SKUTECZNEGO SPOSOBU NA CIEBIE, bo przecież każda z nas jest inna. Na początku nie zawsze lubimy ćwiczyć, a jeśli już, to nie koniecznie  to samo co inni.

Żeby wytrwać musi być efektywnie i…. ciekawie. Wtedy polubisz ćwiczyć.

Nasze trenerki: Agnieszka, Natalia i Dorota, dopasują trening do Twoich aktualnych możliwości wydolnościowych i zdrowotnych. Sprawdzimy co lubisz a co sprawia Ci mniejszą przyjemność i wykorzystamy tę wiedzę.

Jak wyglądają nasze treningi? Po pierwsze nigdy nie jesteś sama, każdorazowo trening prowadzi instruktor. W jaki sposób? no coż, jak dobry kostium, jest szyty na miarę…… Nasze treningi trwają trochę ponad godzinkę i często zakończone są masażem na urządzeniu rolującym. Kobiety w każdy wieku lubą zadbać o ciało…. Do dyspozycji mamy urządzenia cardio, siłowe i umiejętności naszych trenerek.

Warto trenować 3 razy w tygodniu, zwłaszcza jeśli Twoim celem jest gubienie zbędnych kilogramów. Jeśli dopiero zaczynasz treningi lub masz kłopoty „z czasem” zacznij od dwóch razy  w tygodniu.

FORMA 55+ to program dla Pań w wieku 55 lat i więcej. Warunkiem uzyskania rabatu 20% jest trening w godzinach od 8 do 15.00. Możesz trenować od poniedziałku do piątku, wcześniej jednak umów się z trenerem. Wystarczy telefon do nas…

Zapraszam, Dorota Rąpała

 

 

Po treningu warto pomyśleć o silnym drenażu limfatycznym – PRESSOTERAPII wykonywanej przy wykorzystaniu specjalistycznego urządzenia DL1200L. Urządzenie posiada sterowane mikroprocesorem specjalne mankiety, nakładane na ciało, które wypełniane są powietrzem. Dzięki temu wytwarzane jest precyzyjnie dobrany poziom ciśnienia w komorach. Urządzenie w efektywny sposób wspomaga drenaż limfatyczny naszego ciała. Zabieg jest niezbędny jako wsparcie redukcji cellulitu i nadmiernej tkanki tłuszczowej.

Jeśli masz problem z zatrzymywaniem wody w organizmie, wykonać  w serii dwa razy w tygodniu.  Po odbyciu 10-ciu zabiegów, pressoterapię można stosować przypominająco 2 razy w miesiącu.

Przy intensywnym treningu warto pamiętać o masażu klasycznym ciała. Rozluźni mięśnie i odpręży całe cało.  Te również znajdziesz w naszej ofercie.

Jako uczestniczka zajęć powinnaś zaopatrzyć się w:

  • buty sportowe – podeszwa powinna być miękka i elastyczna, dopasowana do treningu na sali strój – zdecydowanie wygodny, nie krępujący ruchów. Najlepiej sprawdzają się stroje, które mają specjalistyczny materiał („oddychający”)
  • ręcznik na otarcie czoła, a w szczególności, aby położyć go na matę w trakcie ćwiczeń
  • butelkę wody mineralnej lub napoju izotonicznego – co najmniej 0,75l – podczas treningu koniecznie należy uzupełniać płyny.

Zawsze przed przystąpieniem do jakiejkolwiek aktywności ruchowej zasięgnij porady swojego lekarza.

Szybki kontakt


zobacz również