Szczupłe uda, płaski brzuch

Szczupłe uda, płaski brzuch, seksowne biodra…. Marzenie każdej kobiety!
Nie wiedzieć czemu z tych partii naszego ciała jesteśmy najczęściej niezadowolone…
A jeśli tak, to czas na trening tak właśnie nazwany: SZCZUPŁE UDA, PŁASKI BRZUCH !!!

To zajęcia bez choreografii, charakteryzujące się zmienną intensywnością ćwiczeń, zbudowane na zasadzie interwałów.

Zajęcia o dużej intensywności, poprzedzone rozgrzewką aerobową spalającą tkankę tłuszczową. Ćwiczenia wzmacniające i ujędrniające ciało poprzez dużą liczbę powtórzeń, opierają się na wzmacnianiu: pośladków, bioder, ud i okolic brzucha, czyli miejsc, gdzie najczęściej odkłada się tkanka tłuszczowa.

Ćwicząc w ten sposób budujemy i ujędrniamy mięśnie ud, pośladków oraz brzucha, Zajęcia kończymy 5-minutowym rozciąganiem.

Zapraszamy! Jestesmy po to, abyś zachwycała!

Warto pomyśleć o silnym drenażu limfatycznym – PRESSOTERAPII wykonywanej przy wykorzystaniu specjalistycznego urządzenia DL1200L. Urządzenie posiada sterowane mikroprocesorem specjalne mankiety, nakładane na ciało, które wypełniane są powietrzem. Dzięki temu wytwarzane jest precyzyjnie dobrany poziom ciśnienia w komorach. Urządzenie w efektywny sposób wspomaga drenaż limfatyczny naszego ciała. Zabieg jest niezbędny jako wsparcie redukcji cellulitu i nadmiernej tkanki tłuszczowej.

Jeśli masz problem z zatrzymywaniem wody w organizmie, PRESSOTERAPIĘ najlepiej wykonać  w serii dwa razy w tygodniu .  Po odbyciu 10-ciu zabiegów, pressoterapię można stosować przypominajaco 2 razy w miesiącu.

Przy intensywnym treningu warto pamiętać o masażu klasycznym ciała. Rozluźni mięśnie i odpręży całe cało.  Te również znajdziesz w naszej ofercie.

Jako uczestniczka zajęć powinnaś zaopatrzyć się w:

  • buty sportowe – podeszwa powinna być miękka i elastyczna, dopasowana do treningu na sali strój – zdecydowanie wygodny, nie krępujący ruchów. Najlepiej sprawdzają się stroje, które mają specjalistyczny materiał („oddychający”)
  • ręcznik na otarcie czoła, a w szczególności, aby położyć go na matę w trakcie ćwiczeń
  • butelkę wody mineralnej lub napoju izotonicznego – co najmniej 0,75l – podczas treningu koniecznie należy uzupełniać płyny.
  • Zawsze przed przystąpieniem do jakiejkolwiek aktywności ruchowej zasięgnij porady swojego lekarza.

 

Szybki kontakt


zobacz również