Radość

Obudź swoje endorfiny!!!

Promienny uśmiech od ucha do ucha, uczucie przyjemności i zrelaksowania – to efekt działania endorfin, popularnego hormonu szczęścia.

Endorfiny to grupa hormonów wytwarzanych w naszym układzie nerwowym.  Naukowo udowodniono, że każdy z nas wytwarza endorfiny.  Do tej pory odkryto kilkanaście endorfin, ich dokładna rola i działanie jest wciąż badane. Co ciekawe, endorfiny produkowane są w tych samych obszarach co hormony stresu i lęku.  Gdy stres opada, uwalniają się nagromadzone w tym czasie pokłady hormonów szczęścia. Endorfiny działają również przeciwbólowo. 

Hormony szczęścia  wytwarza każdy z nas, podczas najmniejszego nawet wysiłku fizycznego.

Jogging, pływanie czy chociażby popołudniowy spacer – wszystko to sprzyja produkcji endorfin. Nasz organizm uwielbia ruch, czujemy się po nim zrelaksowane, a endorfiny wprawiają nas w poczucie szczęścia. Zatem trening na siłowni to nie tylko zdrowie i sylwetka, ale radość, relax, uśmiech…

Może warto umówić się z przyjaciółką i spędzić czas na siłowni w miłym towarzystwie !!!

Warto pamiętać, że endorfiny pojawiają się również gdy się śmiejesz, gdy kochasz i …. jesz czekoladę. My oczywiście polecamy ta ciemną:-)

Zapraszam, Dorota Rąpała

 

FORMA 55+ to program dla Pań w wieku 55 lat i więcej. Warunkiem uzyskania rabatu 20% jest trening w godzinach od 8 do 15.00. Możesz trenować od poniedziałku do piątku, wcześniej jednak umów się z trenerem. Wystarczy telefon do nas…

Ten trening warto zakończyć zabiegiem pressoterapii – silny mechaniczny drenaż limfatyczny, zwłaszcza gdy dokucza Ci cellulit wodny.  Dla Pań trenujących z nami mamy szczególne ceny…..

Jako uczestniczka zajęć powinnaś zaopatrzyć się w:

  • buty sportowe – podeszwa powinna być miękka i elastyczna, dopasowana do treningu na sali strój – zdecydowanie wygodny, nie krępujący ruchów. Najlepiej sprawdzają się stroje, które mają specjalistyczny materiał („oddychający”)
  • ręcznik na otarcie czoła, a w szczególności, aby położyć go na matę w trakcie ćwiczeń
  • butelkę wody mineralnej  – co najmniej 0,75l – podczas treningu koniecznie należy uzupełniać płyny.

Zawsze przed przystąpieniem do jakiejkolwiek aktywności ruchowej zasięgnij porady swojego lekarza.

Szybki kontakt


zobacz również