Zdrowie

Zdrowie, zdrowie i jeszcze raz zdrowie!!!  A tego nie da się osiągnąć bez odpowiednio dobranej aktywności ruchowej.

Siedzący tryb życia nie jest zdrowy na żadnym etapie życia.

Pojawiające się z wiekiem schorzenia i ograniczenia fizyczne nie każdemu pozwalają startować w maratonach czy wyczynowo uprawiać sporty, jednak zupełnie nie o to chodzi. Sport powinien być traktowany rekreacyjnie, jako element zdrowego stylu życia i dbania o własny organizm.

Jednym z powodów uprawiania sportu jest zapobieganie zmianom zwyrodnieniowym stawów i uniknięcie dolegliwości bólowych związanych z poruszaniem się. Nawet jeżeli już występują jakieś dolegliwości, warto rozpocząć aktywność fizyczną dopasowaną do swoich możliwości.

Podczas ćwiczeń fizycznych zdecydowanie poprawia się krążenie, tkanki i organy wewnętrzne są lepiej dotlenione, umiarkowany wysiłek fizyczny bardzo korzystnie wpływa także na pracę serca. Poprawa ukrwienia wpływa także korzystnie na pracę mózgu, co jest niezbędne dla zachowania dobrej sprawności umysłowej.

Co możemy dla Ciebie zrobić? Przede wszystkim odpowiednio dobrać trening.

Mogą to być zajęcia na naszej siłowni zawsze pod opieką trenera, możesz też uczestniczyć w specjalnym programie „zdrowe plecy”. A może jeszcze inaczej….

O tym, jak będziesz trenować zdecydujemy wspólnie na pierwszym treningu, bo masz mieć ZDROWIE, RADOŚĆ I SYLWETKĘ!!!!

FORMA 55+ to program dla Pań w wieku 55 lat i więcej. Warunkiem uzyskania rabatu 20% jest trening w godzinach od 8 do 15.00. Możesz trenować od poniedziałku do piątku, wcześniej jednak umów się z trenerem. Wystarczy telefon do nas…

Zapraszamy!! Dorota, Agnieszka i Natalia 

 

Jako uczestniczka zajęć powinnaś zaopatrzyć się w:

  • buty sportowe – podeszwa powinna być miękka i elastyczna, dopasowana do treningu na sali strój – zdecydowanie wygodny, nie krępujący ruchów. Najlepiej sprawdzają się stroje, które mają specjalistyczny materiał („oddychający”)
  • ręcznik na otarcie czoła, a w szczególności, aby położyć go na matę w trakcie ćwiczeń
  • butelkę wody mineralnej – co najmniej 0,75l – podczas treningu koniecznie należy uzupełniać płyny.

Zawsze przed przystąpieniem do jakiejkolwiek aktywności ruchowej zasięgnij porady swojego lekarza.

Szybki kontakt


zobacz również