Intensywne spalanie

Na początek musimy zadać sobie pytanie Co chcę osiągnąć?

Ile kilogramów chcę zgubić? Czy mogę spróbować przez okres np. 4 miesięcy systematycznie przestrzegać ustalonych i zaakceptowanych zasad prowadzących do osiągnięcia sukcesu?

Nawet jeśli dotychczas nie udało się wytrwać w swoich postanowieniach, czemu nie spróbować jeszcze raz? Dla zdrowia, lepszego samopoczucia, utraty niechcianych kilogramów….

Pierwszy krok już wykonałaś, znalazłaś naszą stronę. To oznacza, ze podjęłaś decyzję lub jesteś blisko… Chcesz dokonać zmian w swoim życiu. Może jeszcze nie wiesz jak to zrobić, ale od czego nasze wsparcie?!

Kilka słów o treningu odchudzającym…. Wiemy wszyscy, że prawidłowa dieta i odpowiedni wysiłek fizyczny może stać się kluczem do sukcesu, jakim jest osiągnięcie szczupłej sylwetki i zdrowia. Właściwy trening stanowi bardzo ważny składnik każdego programu redukcji zbędnych kilogramów.

Na początku najważniejsze jest, by w ogóle zacząć się ruszać. Powinno stać się to naszym przyzwyczajeniem i elementem każdego dnia. Nie unikajmy schodów, korzystajmy z codziennych, zdrowotnych spacerów i jeżeli mamy możliwość rezygnujmy z mechanicznych środków lokomocji na rzecz poruszania się pieszo. Jednak tego rodzaju aktywność niestety nie wystarcza.

Po pierwsze trening aerobowy, wytrzymałościowy…
trening, który w głównej mierze przyczynia się do spalania tkanki tłuszczowej. Powinien on trwać powyżej 25 minut, gdyż dopiero taki czas pozwoli na to, aby organizm zaczął pobierać energię z tłuszczy.

Po drugie ćwiczenia wzmacniające…
W treningu odchudzającym równie istotne są ćwiczenia wzmacniające oszczególne partie ciała. Dzięki takim ćwiczeniom zwiększa się procentowa zawartość tkanki mięśniowej, a to wpływa na przyspieszenie metabolizmu. Ćwiczenia wzmacniające zwiększają wytrzymałość, siłę mięśniową oraz ładnie kształtują nasze ciało.

Po trzecie systematyczność i wytrwałość…
trening odchudzający, jak zresztą każdy rodzaj treningu powinien być systematyczny. W początkowym etapie odchudzania możemy stosować ćwiczenia trzy razy w tygodniu, później można zwiększać częstotliwość.

Co w Kobiecej Przestrzeni? Do dyspozycji mamy bieżnie z podciśnieniem i podczerwienią Vacu Activ, orbitreki, rowerki poziome, wioślarza, symulator jazdy konnej, platformę wibracyjną, maszyny siłowe i inne przyrządy I PRZEDE  SZYSTKIM TRENERA. To trening pod kierunkiem instruktora jest gwarancją Twojego sukcesu!!!

Nasz plan jest indywidualnie dopasowany do możliwości, kondycji, stanu zdrowia czy wreszcie samopoczucia trenującego. Trening jest maksymalnie CELOWY, bo trener w uzgodnieniu z trenującym ustala cele do osiągnięcia i dobiera odpowiedni zakres ćwiczeń i urządzeń. Jest BEZPIECZNY, bo trenujący jest stale nadzorowany i  kontrolowany przez instruktora. Jest wysoce SKUTECZNY, gdyż trener stale dopasowuje rodzaj ćwiczeń i ich intensywność do zmieniającej się kondycji ćwiczącego.

Jeśli chcesz skutecznie „gubić kilogramy” to niezbędne będzie wprowadzenie dietetycznego programu redukcji masy ciała. O tym przeczytasz w dziale „odchudzanie”.

Już wiesz jak w zarysie wygląda trening odchudzający, teraz czas na działanie!!! Zrób kolejny krok i przyjdź do Kobiecej Przestrzeni. Indywidualne konsultacje to może być początek realizacji Twoich marzeń.

Zapraszam, Dorota Rąpała

Pamiętaj o odpowiednim, sportowym stroju, butach sportowych „typu adidas”, ręczniku i butelce wody mineralnej min.0,75l.  Jeśli masz jakiekolwiek dolegliwości zdrowotne, zawsze przed przystąpieniem do aktywności ruchowej zasięgnij porady swojego lekarza.

 

 

Częto podwyższona waga ciała to również zatrzymywanie wody w organiźmie i obrzęki w okolicy nóg, rąk. Dlatego warto po treningu oczyścić nasz organizm, stosując zabiegi PRESSOTERAPII przy wykorzystaniu specjalistycznego urządzenia DL1200L. Urządzenie w efektywny sposób wspomaga drenaż limfatyczny naszego ciała.  Zabieg jest  niezbędny jako wsparcie redukcji nadmiernej tkanki tłuszczowej i cellulitu . Warto wykonać serię zabiegów dwa razy w tygodniu.  Po odbyciu 10-ciu zabiegów, pressoterapię można stosować doraźnie 2 razy w miesiącu.  Zwłaszcza, że trenując z nami masz na ten zabieg spory rabat. Zamiast 50zł zapłacisz 20zł.

Przy intensywnym treningu warto pamiętać o masażu klasycznym ciała. Zabieg rozluźni, zregeneruje mięśnie i odpręży całe ciało.

 

Szybki kontakt


zobacz również