Smukła i zgrabna

Starasz się dużo ćwiczyć, kondycję masz coraz lepszą, ale Twoje ciało nadal nie wygląda apetycznie, brakuje mu smukłości, nie widać pięknie, lekko zarysowanych mięśni tak jak tego pragniesz….. A może walczysz z dietą, odżywiasz się zdrowo i racjonalnie, ale Twoje ciało nadal nie jest tym z Twoich marzeń?!

To znak, że  potrzebujesz treningu siłowego!!! Teraz zapewne w myślach krzyczysz: nieeeee, nie chcę takich ogromnych mięśni jak ci faceci na siłowni!!!!!!!!!!!!! Nic bardziej mylnego, trening siłowy wprawdzie rozwija mięśnie, ale gabaryty stałych, męskich bywalców siłowni Ci nie grożą. Fizjologiczne kobieta funkcjonuje inaczej niż mężczyzna, ma inną budowę tkanki mięśniowej oraz znikomą ilość hormonów odpowiedzialnych za jej rozwijanie.

Trening z wolnymi ciężarami (hantle, sztangielki, sztanga) oraz przy użyciu maszyn, taśm, piłek i innych przyrządów w siłowni są idealnym treningiem dla kobiet.

Co zyskujesz?! Ujędrnienie i wysmuklenie ciała, uniesienie biustu, podniesienie pośladków, redukcję cellulitu, niewielki wzrost masy mięśniowej. Dodatkowo wzmocnisz układ kostno szkieletowy, poprawisz pracę serca i układu odpornościowego.

Uwaga!!!  Trening siłowy w znacznym stopniu powoduje zwiększenie szybkości przemiany materii, nawet do kilkunastu godzin po zakończeniu treningu!!! Już nie trenujesz, a nadal spalasz….. zatem taki trening to także redukcja tkanki tłuszczowej.

Co jest ważne w takim treningu?

Właściwa regularność i częstotliwość treningów – trenuj 3 razy w tygodniu, a już po 6-ciu tygodniach uzyskasz zauważalne efekty.

Ciężar musi sprawiać Ci problem – trening powinien zmuszać Cię do użycia dość znacznej siły. Jakie ćwiczenia, ile powtórzeń, jaki ciężar – o  tym w naszym klubie decyduje trener prowadzący Twoje treningi. Ważne, aby ćwiczenia wykonywać poprawnie i bezpiecznie.

Trenuj całe ciało ze szczególnym uwzględnieniem tych partii, które stanowią dla Ciebie największy problem – i tu znowu szczególnym sprzymierzeńcem będzie Twój trener, który dobierze dla Ciebie najodpowiedniejsze ćwiczenia. Będzie troczę przyjacielem a trochę… katem 🙂

Trening siłowy uzupełnij treningiem wytrzymałościowym, aerobowym – 30-40 min. na rowerku poziomym, orbitreku, bieżni.

Wszystko oczywiście powinnaś wesprzeć zdrowym i racjonalnym sposobem żywienia i odpowiednią ilością przyjmowanych płynów. Pamiętaj!! 70% sukcesu w budowie płaskiego brzucha, jędrnych pośladów stanowi dieta. O tym wszystkim też dowiesz się w Kobiecej Przestrzeni!!!

W naszym klubie pamiętamy, że każda z nas jest inna, może mieć lepszą lub gorszą wydolność i kondycję, może dopiero zaczynać lub być już mocno wytrenowaną, czasem może przenosić góry a czasem mieć po prostu gorszy dzień…. Ważne, że jesteś i robisz wielką rzecz dla siebie, więc walcz i nie odpuszczaj a my Ci w tym pomożemy….. bo, po prostu, lubimy to robić.

Jesteśmy, po to abyś zachwycała!!

Do zobaczenia w Kobiecej Przestrzeni. Agnieszka, Natalia, Dorota.

Pamiętaj o odpowiednim, sportowym stroju, butach sportowych „typu adidas”, ręczniku i butelce wody mineralnej min.0,75l.  Jeśli masz jakiekolwiek dolegliwości zdrowotne, zawsze przed przystąpieniem do aktywności ruchowej zasięgnij porady swojego lekarza.

 

 

 

Po treningu warto oczyścić nasz organizm, dlatego możesz poszerzyć swój pakiet treningowy o zabiegi PRESSOTERAPII przy wykorzystaniu specjalistycznego urządzenia DL1200L. Urządzenie w efektywny sposób wspomaga drenaż limfatyczny naszego ciała. Zabieg jest niezbędny jako wsparcie redukcji cellulitu i nadmiernej tkanki tłuszczowej. Jeśli masz problem z obrzękami w okolicy nóg lub rąk warto wykonać serię zabiegów dwa razy w tygodniu .  Po odbyciu 10-ciu zabiegów, pressoterapię można stosować doraźnie 2 razy w miesiącu.  Zwłaszcza, że trenując z nami masz na ten zabieg spory rabat. Zamiast 50zł zapłacisz 20zł.

Przy intensywnym treningu warto pamiętać o masażu klasycznym ciała. Zabieg rozluźni, zregeneruje mięśnie i odpręży całe ciało.

Ćwiczenia to jedno a wsparcie nowoczesnej technologii to drugie.

Poważnym uzupełnieniem ćwiczeń fizycznych jest zastosowanie zaawansowanej technologii w walce z nadwagą, redukcją cellulitu i ujędrnianiem ciała. Zastosowanie obu metod jednocześnie – ćwiczenia fizyczne przy wsparciu nowoczesnych technologii to najszybsza i najbardziej efektywna metoda na osiągnięcie rezultatów.

Kobieca Przestrzeń pracuje na dwóch najnowocześniejszych urządzeniach: POWERSTAR i GEMINI.

Procedura GEMINI z zastosowaniem multikawitacji – została ona szczegółowo opisana w zakładce ”modelowanie sylwetki”.
GEMINI IV to urządzenie, które łączy trzy najbardziej skuteczne technologie w walce z cellulitem, otyłością i wiotkością skóry: fale radiowe, promieniowanie IR, mechaniczny masaż próżniowy.

Procedura POWERSTAR – została szczegółowo opisana w zakładce ”modelowanie sylwetki”. W tym urządzeniu skoncentrowano pięć najnowocześniejszych technologii do redukcji bardzo głębokiej i płytkiej tkanki tłuszczowej, cellulitu, redukcji obwodów poszczególnych partii ciała, naprężenia i ujędrniania skóry, odmładzania.

EFEKTY zabiegowe (uzależnione od ilości zabiegów i wielkości tkanki problemowej)

  • Utrata zbędnych centymetrów już po pierwszym zabiegu (zmniejszenie obwodu średnio o 2 cm). Zmniejszenie grubości warstwy tłuszczowej potwierdzone za pomocą ultrasonografu.
  • Widoczna redukcja cellulitu.
  • Ujędrnianie i napięcie skóry.

Szybki kontakt


zobacz również