Twój długoterminowy plan

Kilka lat funkcjonowania Kobiecej Przestrzeni  pozwolino na opracowane skutecznych metod, którymi w zdrowy i efektywny sposób eliminujemy zbędne kilogramy u naszych Klubowiczek.

Jesteśmy po to, aby zaszczepić w Tobie zdrowy styl życia, wpływać na zmianę Twoich nawyków żywieniowych i sportowych, tak aby zdrowie, witalność i smukła sylwetka zostały z Tobą już na zawsze. Jesteśmy po to, abyś zachwycała!!!!

Zaczynamy jak zwykle od poszukiwań….. SKUTECZNEGO SPOSOBU NA CIEBIE, bo przecież każda z nas jest inna. Mamy różne preferencje żywieniowe, nie zawsze lubimy ćwiczyć, a jeśli już to nie zawsze to samo co inni.

Żeby wytrwać musi być efektywnie i…. ciekawie. Wtedy polubisz ćwiczyć. A właśnie od treningów powinnaś zacząć.

Nasze trenerki: Agnieszka, Natalia i Dorota, dopasują trening do Twoich aktualnych możliwości wydolnościowych i zdrowotnych. Sprawdzimy co lubisz a co sprawia Ci mniejszą przyjemność i wykorzystamy tę wiedzę. Pamiętaj jednak, to nie będzie relaks a ciężka praca, ale nasze wsparcie i zgubione kilogramy pięknie Ci to wynagrodzą.

Jak wygladają nasze treningi? Po pierwsze nigdy nie jesteś sama, każdorazowo trening prowadzi instruktor. W jaki sposób? no coż, jak dobry kostium, jest szyty na miarę…… Nasze treningi trwają ok. 1,5h i często zakończone są masażem na urządzeniu rolującym, my kobiety lubimy mieć piękne ciało…. Do dyspozycji mamy urządzenia cardio, siłowe i umiejętności naszych trenerek. Warto trenować 3,4 razy w tygodniu, zwłaszcza w fazie intensywnej redukcji tkanki tłuszczowej. Jeśli dopiero zaczynasz treningi lub masz kłopoty „z czasem” zacznij od dwóch razy  w tygodniu.

Tydzień później zaczynamy Twoją REWOLUCJĘ NA TALERZU. Twoja zmiana nawyków żywieniowych trochę potrwa, więc lepiej nazwijmy je EWOLUCJĄ, bo przecież zależy nam na trwałych zmianach, prawda?

Teraz pozostaje dobranie suplementów – jeśli jest taka potrzeba, wyrównanie gospodarki wodnej Twojego organizmu – jeśli pojawiają się obrzęki. I MONITOROWANIE Twoich efektów, a później wspólne świętowanie!!!

Zapraszamy na bezpłatne konsultacje, a może już jesteś gotowa podjąć wyzwanie i WYGRAĆ DLA SIEBIE? Zadzwoń i umów się na pierwszy trening tel.797 404 295. Czekamy!!!

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam, Dorota Rąpała

 

 

Przykładowy program  TRENINGOWO – DIETETYCZNY    „WYGRAJ DLA SIEBIE”

Założenia programu: czas trwania 3 miesiące, zastosowanie zasad żywieniowych zgodnych z ustaleniami poczynionymi na indywidualnych
„spotkaniach dietetycznych”,  stosowanie regularnej aktywności fizycznej przy udziale trenera w siłowni Kobiecej Przestrzeni 3 razy w tygodniu.

Cele do osiągnięcia: spadek masy ciała mierzony ubytkiem tkanki tłuszczowej, trwała zmiana nawyków żywieniowych, pozwalająca na utrzymanie osiągniętych efektów, poprawa stanu wydolności organizmu oraz stanu zdrowotnego.

Szczegółowy plan programu:

1 tydzień programu:
Konsultacja, podczas której zostaną poczynione wszelkie indywidualne ustalenia dotyczące prowadzenia programu: ilość porad dietetycznych, częstotliwość i zakres  treningów, rozpoznanie przeciwwskazań, wstępne pomiary parametrów ciała, ustalenie ogólnych celów kuracji, wyjaśnienie wątpliwości, przedstawienie opiekuna programu.
Spotkanie z  doradcą żywieniowym (1, 5h – rozpoznanie przyczyn przybierania na wadze, edukacja dietetyczna);
Treningi  indywidualne w kobiecej siłowni  3 razy w tygodniu;

Pressoterapia – silny drenaż limfatyczny 2 razy w tygodniu (30 min. – bezpośrednio po treningu);

Kolejne 4 tygodnie programu:
Treningi indywidualne w kobiecej siłowni 3 razy w tygodniu;
Pressoterapia – silny drenaż limfatyczny 2 razy w tygodniu (30 min. – bezpośrednio po treningu);

W tym okresie kolejne 2 spotkania z doradcą żywieniowym w ustalonych terminach w odstępach ok. 2-u tygodniowych. Spotkania mają charakter edukacyjny i prowadzą  do ostatecznego ustalenia programu żywieniowego, redukującego ilość tkanki tłuszczowej.

Kolejne tygodnie programu:
Treningi indywidualne w kobiecej siłowni  3 razy w tygodniu;
Spotkania z doradcą żywieniowym mające charakter konsultacyjny i kontrolujący poprawność wprowadzonego programu żywieniowego (czas na ewentualne korekty i dodatkową edukację)

Pressoterapia – przypominająco, w razie potrzeby

Ostatni tydzień programu – podsumowanie wdrożonego programu, ewentualne dalsze ustalenia i NAGRODA NIESPODZIANKA, bo cel został osiągnięty!!!!

 

Szybki kontakt


zobacz również